ראש האופוזיציה: "חייבים לדאוג לעתידו וקיומו של עם ישראל"

אבי רבינא 2 Comment on ראש האופוזיציה: "חייבים לדאוג לעתידו וקיומו של עם ישראל"

ראש האופוזיציה כינס את ראשי הסיעות ואת חברי האופוזיציה לישיבה ראשונה. בדבריו הבהיר נתניהו כי הממשלה יכולה ליפול מהר ממה שחושבים. נתניהו דרש ממשמת ברזל בנוכחות: "יש להם מרווח של סיכה ולכן אני מבקש משמעת ברזל בכל מה שכרוך בנוכחות ואני מתכוון לשמש דוגמה אישית"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישיבת ראשי סיעות גוש הימין והחרדים התכנסו היום (שני) לישיבתם הראשונה בכנסת בראשות יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר לראשי הסיעות, "יש לנו אופוזיציה חזקה מאוד – 53 ח״כים, מלוכדים ואיתנים כדי להפיל את ממשלת השמאל המסוכנת הזאת, ממשלת ההונאה".

נתניהו אמר בנחרצות כי הפלת הממשלה תהיה מהירה, "היא תיפול מהר ואגיד לכם למה: הדבר היחיד שמחבר ביניהם זה שנאה, הדרה ושררה. על זה אי אפשר להחזיק ממשלה. יש בהם כל כך הרבה ניגודים ועם שנאה כזו אי אפשר להחזיק ממשלה לאורך זמן".

נתניהו תקף את העריקה וההונאה של בנט וסער, "מי שהעביר 6 מנדטים במעשה הונאה מימין לשמאל יכול אולי להוליך שולל ולהקים ממשלה זמנית אבל לא יותר מזה. אנחנו נעמוד מולם באופוזיציה חזקה ומאוחדת ונפיל את הממשלה הזאת בהזדמנות הראשונה".

נתניהו הוסיף, "אני אומר את זה מתוך הניסיון האישי שלי. הובלתי אופוזיציות ב-1995 ושוב ב-2005. עבדנו קשה, יחד, והבאנו בשני המקרים ניצחונות גדולים. זה יקרה גם הפעם רק הרבה יותר מהר".

נתניהו הבהיר כי חייבת להיות משמעת ברזל, "אני מבקש משמעת אופוזיציונית. יש להם מרווח של סיכה ולכן אני מבקש משמעת ברזל בכל מה שכרוך בנוכחות ואני מתכוון לשמש דוגמה אישית. אני רוצה גם לכידות, והלכידות מתבטאת בישיבה הזאת, בישיבת ראשי הסיעות שקבענו שניפגש כל שבוע ביום שני ומעת לעת במהלך השבוע".

נתניהו הבהיר כי הפלת הממשלה תהיה מהירה, "אנחנו יודעים ואני מרגיש בקצות האצבעות איפה נקודות התורפה שלהם. חלק מכם כבר דיברו איתי על זה, אפשר להפיל אותם וזה אפשרי אם נפעל יחד מלוכדים במשמעת ברזל".

יש לי עוד בקשה: "אם אנחנו עובדים כלפי חוץ, כלפי היעד הזה, נשיג אותו. אם נתכתש פנימה – לא נשיג אותו. לכן אני מבקש לירות מהנגמ״ש החוצה ולפגוע ויש לנו אפשרויות לעשות זאת".

אם נרכז את כל המאמץ שלנו אנחנו נפיל אותם ויש לנו סיבה טובה להפיל אותם כי זו טובת המדינה.

ראש האופוזיציה תקף את הממשלה ואמר, "הממשלה הזו היא ממשלת הונאה, ממשלת ניגודים ושעטנז, שלא מסוגלת לעשות כלום למען הביטחון שלנו, למען כלכלה בריאה. אנחנו נקבע כללים בינינו ואנחנו נעמוד בהם שיחייבו את כולנו ונלך בדרך הזאת – ונושיע את מדינת ישראל ואת עם ישראל, בעזרת השם".

ראש האופוזיציה נתניהו שיבח את הלכידות והרצון המשותף להילחם עד הפלת הממשלה, "לא ראיתי ישיבת אופוזיציה כזאת וזה דבר חזק מאוד, ואני בוגר עשרות שנים פה. אנחנו מגובשים וחזקים. כולנו מאמינים לא רק במורשת ישראל אלא גם במורשת הלאומית שלנו והעובדה שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה לא יתנו לנו אפשרות נוספת".

נתניהו חיזק את חברי האופוזיציה ואמר, "אנחנו חייבים לדאוג לעתידו וקיומו של עם ישראל. הדרך שלנו הביאה הישגים כבירים ואנחנו נמשיך בה. שלא תיפול רוחכם, תזקפו קומתכם. אנחנו ננצח ביחד. אני מאמין 'בזה באובססיביות, אני רואה פה אמונה ושליחות ואני מאמין בכם. נחליף את הממשלה הרבה יותר מהר ממה שהם חושבים".

ראש האופוזיציה הבהיר, "אני אפגש עם כל אחת ואחד מחברות וחברי סיעת הליכוד. נמנה מרכז לאופוזיציה ונחלק את הועדות בינינו מתוך הידברות והסכמה".

בסיוםצדבריו הודה לכולם, "תודה לכל אחת ואחד מכם על מה שעשינו עד עכשיו ומה שנעשה מעכשיו".

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, תקף בישיבת גוש הימין את השר מתן כהנא.

"יש שם אחד מתן כהנא שאמר לי למדתי תורה ושכבתי עם בנט במארבים. אמרתי לו" באיזה מארבים שכבת עם מנסור עבאס?", עקץ גפני.

ח"כ דוד אמסלם אמר לגפני, "באותם מארבים שהוא שכב עם לפיד".

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין אבל פשוט אייןןן עליכם!!
    אתם מצליחים לעשות ולהיות מאוחדים באופוזיציה-מה שלא קורה בקואליציה….
    תמשיכו לשמור עלינו ולפעול למעננו…………